تویوتا GT-86 سدان در راه دبی
 

شاید شما هم اخیراً زمزمه عرضه نسخه سدان جی تی86 را شنیده باشید اما زمان رونمایی و عرضه آن معلوم نبود. اما حالا یک عکس و اطلاعاتی از این خودرو منتشر شده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

Toyota GT 86 Sedan concept

Toyota GT 86 Sedan concept

مدل تولیدی این خودرو قرار است سال 2014 یا 2015 راهی بازار شود اما هدف اصلی تویوتا عرضه در سال 2015 است. این خودرو از همان پلت فرم مدل کوپه استفاده می‌کند اما فاصله محوری آن جهت افزایش فضا برای سرنشینان عقب، 100 میلی متر افزایش یافته است. زیر کاپوت این خودرو همان موتور چهار سیلندر 2لیتری قرار گرفته است. قدرت این موتور 200 اسب بخار و گشتاورش 205 نیوتن متر است.
همچنین مذاکرات برای عرضه یک نسخه هیبرید ادامه دارد. قرار است این نسخه از تکنولوژی یاریسR کانسپت استفاده کند و در نمایشگاه IAA ماه سپتامبر رونمایی شود. پیش بینی می‌شود قدرت این نسخه 268 اسب بخار باشد و همچنین حدود 15درصد مقرون به صرفه تر از مدل استاندارد باشد.
شایعه است که مدل تولیدی GT 86 سدان در نمایشگاه ژنو ماه مارس 2014 رونمای خواهد شد. تویوتا می‌گوید قیمت این خودرو از حدود 16 هزار دلار آغاز می‌شود و این یک دست آور بزرگ برای تویوتا به حساب می‌آید. باید دید که آیا مدل سدان می‌تواند موفقیت‌های پی در پی مدل کوپه را تکرار کند یا خیر؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 434
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 976
بازدید ماه : 13163
بازدید کل : 462877
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2